Guest Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 hei jeg er ingen bråkmaker,men nå føles det litt tungt,kjøpte ny skurtresker av kjent fabrikat,-bare tull å ganske lei alt sammen..jeg har brukt å kjøpe nye maskiner å heller kjøre litt lengre med dem med godt stell å service som jeg har kontroll på. men aldri fått no mandags traktor eller maskin før,så dette er nytt for meg. må da være andre som har vært uheldige å? hva har dere gjort fått ny maskin rimlig,byttet merke?? takksam for alle erfaringer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 det lurer jeg også på har kjøpt traktor av anerkjent merke til 700.000,- har nå hatt den i 9 mnd. og kjørt ca. 700 timer. Av disse 9 mnd. har den stått mellom 2,5 og 3 mnd. på verksted for alskens feil og mangler. Hvor mye skal man tåle? hvilke rettigheter har man? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Skjønner frustrasjonen!! Det er desverre slik at produkter har feil, men er det nye maskiner så har du garanti. Alt avhengig av merke osv. Spørsmålet er jo hvilke forhandlere dette dreier seg om. De seriøse bør absolutt følge opp kunden. Har selv mye redskap og maskiner og det er som regel alltid noe småfeil i starten. Men man må da tørre å si ifra!! Hvis man gjør det på en fornuftig måte tror jeg de fleste vil ordne opp! Finn ut hvem du skal prate med. Følger ikke selger opp så gå til hans sjef! Eventuelt ring ansvarlig verksted... Jeg er forsåvidt en storkunde hos en leverandør og forventer service, men så har vi jaggu meg måttet si ifra en del ganger også. Men vi gjør det saklig og da følger de opp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Oppgi merke og importøren vil sikkert prøve å rydde opp. Uansett om det er tresker eller traktor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 tusen takk for svar,det er fint å lese! det er maskin fra en av di største forhandlerene i norge å vi har hatt høstemaskiner fra samme firma siden 1970 kjøpt nytt.hver gang. ja jeg får vel stikke å ta en prat,dem er nokk litt ubekvemme der å vil jeg anta for det er monteringsfeil å kvalitets misser som har forårsaket havarier. å ikke jeg som har dunderkjørt eller gjort grove opperatørfeil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.