Byboon Posted October 26 Share Posted October 26 Når jeg vrir om startbryter slår det en gang i innslaget, men ingenting skjer. Den starter ved å kortslutte med skrujern. Demonterte innslaget og presset inn bolten, da startet den. Virker for meg som at gaffelen ikke skyver bolten langt nok inn. Bolten er av plastikk så mulig at denne er ødelagt ved innfestinga til gaffel, eller det andre lettere åpenbare feilkilder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Byboon Posted October 27 Author Share Posted October 27 Løst: Fikk tak i nytt innslag. Det viser seg at innmaten i innslaget; bolten av plast og metall (som ligger inne i hylsa) var 2mm kortere på gammelt innslag. Det var nok til at plata ikke ble presset mot kontaktene inne i innslaget. Hvordan dette har skjedd er et mysterium, men greit å vite om noen får samme utfordringer som meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts