Gjest Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 . Finnkode: 26497468 Ønsker meg en laster til min Zetor 7045. fant nå en som kan passe men dette ser jo ut som en haug med skrap. ser for meg at jeg får mer jobb enn glede. At gafflene er rustet fast betyr jo ikke så mye, det er jo ikke pallegaffelen jeg er ute etter og den kan sikkert brukes for det. Ser at den mangler sentral, er det vanskelig å få tak i, og er det dyrt? Skulle jo gjerne hatt tredjefunksjon, er det mulig å få til? Og ja jeg er ikke uenig i at jeg burde kjøpt meg nyere traktor men kjæringa vil heller ha ny bil. Har også fått tilbud på ny trac-lift. den kommer på 72 000 med mva, triangel og montering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristan Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 . Finnkode: 26497468 Ønsker meg en laster til min Zetor 7045. fant nå en som kan passe men dette ser jo ut som en haug med skrap. ser for meg at jeg får mer jobb enn glede. At gafflene er rustet fast betyr jo ikke så mye, det er jo ikke pallegaffelen jeg er ute etter og den kan sikkert brukes for det. Ser at den mangler sentral, er det vanskelig å få tak i, og er det dyrt? Skulle jo gjerne hatt tredjefunksjon, er det mulig å få til? Og ja jeg er ikke uenig i at jeg burde kjøpt meg nyere traktor men kjæringa vil heller ha ny bil. Har også fått tilbud på ny trac-lift. den kommer på 72 000 med mva, triangel og montering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåtass_1 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Tror dette er akkurat som det ser ut som - skrap, en etterlevning fra en annen tid. En skikkelig laster øker dessuten bruktverdien på traktoren din markant, og gjør den mye mer lettsolgt om den tiden en gang skulle komme \;) Går ut fra at vanlig Trima eller Ålø passer til Zetor? Slenger jo noen på finn, men som oftest uten braketter. Usikker på hvordan det er å få tak braketter til sånt, men det er jo bare å spørre en forhandler. F.eks: http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tool/object?finnkode=26784420 http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tool/object?finnkode=26907619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar