Gå til innhold

Er dette noe å satse på? Lien Laster


Gjest

Anbefalte innlegg

. Finnkode: 26497468

Ønsker meg en laster til min Zetor 7045. fant nå en som kan passe men dette ser jo ut som en haug med skrap. ser for meg at jeg får mer jobb enn glede. At gafflene er rustet fast betyr jo ikke så mye, det er jo ikke pallegaffelen jeg er ute etter og den kan sikkert brukes for det. Ser at den mangler sentral, er det vanskelig å få tak i, og er det dyrt? Skulle jo gjerne hatt tredjefunksjon, er det mulig å få til?

 

Og ja jeg er ikke uenig i at jeg burde kjøpt meg nyere traktor men kjæringa vil heller ha ny bil. Har også fått tilbud på ny trac-lift. den kommer på 72 000 med mva, triangel og montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristan

. Finnkode: 26497468

Ønsker meg en laster til min Zetor 7045. fant nå en som kan passe men dette ser jo ut som en haug med skrap. ser for meg at jeg får mer jobb enn glede. At gafflene er rustet fast betyr jo ikke så mye, det er jo ikke pallegaffelen jeg er ute etter og den kan sikkert brukes for det. Ser at den mangler sentral, er det vanskelig å få tak i, og er det dyrt? Skulle jo gjerne hatt tredjefunksjon, er det mulig å få til?

 

Og ja jeg er ikke uenig i at jeg burde kjøpt meg nyere traktor men kjæringa vil heller ha ny bil. Har også fått tilbud på ny trac-lift. den kommer på 72 000 med mva, triangel og montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåtass_1

Tror dette er akkurat som det ser ut som - skrap, en etterlevning fra en annen tid. En skikkelig laster øker dessuten bruktverdien på traktoren din markant, og gjør den mye mer lettsolgt om den tiden en gang skulle komme \;)

 

Går ut fra at vanlig Trima eller Ålø passer til Zetor? Slenger jo noen på finn, men som oftest uten braketter. Usikker på hvordan det er å få tak braketter til sånt, men det er jo bare å spørre en forhandler.

 

F.eks:

http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tool/object?finnkode=26784420

 

http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tool/object?finnkode=26907619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...