Gå til innhold

Lønn til Gårdsbestyrer


Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen i Forumet som har gårdsbestyrer og/eller som har formening om hva som er riktig lønn til denne?

Finner ikke noe på avløsertariffene. Lønna må jo stå i forhold til arbeidsomfang og ansvarsområder, men for vår del er det snakk om noen til å drive/bestyre et melk, kjøtt og korn bruk med tilsammen ca 3 årsverk og 2-3 ansatte/praktikanter. Gardbrukern (meg selv) er tidvis mye bortreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ikkje kva som er rett lønn, men eg regner med at du er ute etter ein allsidig person som kan det mesta av praktiske ting, har agronomutdanning og ståpåvilje og er løysningsorientert! Leiareigenskapar er jo også vesentlig her. Viss ein slik person finnes, så er det i allefall ein som lett får seg jobb andre plasser, så då må du tilby han lønn som tilsvarer ei god handtverkar lønn. 450000 kansje?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henke_1
Enig med je. Dette er en jobb for den ekstremt allsidige, samtidig som han/hun må være oppdatert innenfor et veldig vidt fagfelt. Her er det vel også muligheter for noen reale arbeidstopper, så du bør vel kanskje ta med overtid i regnestykket. Evt. ei raus fastlønn! \;) Hvor stor er den aktuelle gården?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henke_1

Høres ut som en knalljobb, spør du meg! Hadde jeg vært ferdig utdanna og uten en viss mulighet for odel hadde jeg lett søkt på jobben! Ring meg om 5 år a! :D

Hvor i landet holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...