Guest Anonym Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 hei har fått forespørsel om å hugge en bratt skråning m motorsag for en bonde.har alt utstyr og driver jevnlig med det men da åt meg selv. er det noen forslag på hva en kan ta (bør) er selvstendig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 hei har fått forespørsel om å hugge en bratt skråning m motorsag for en bonde.har alt utstyr og driver jevnlig med det men da åt meg selv. er det noen forslag på hva en kan ta (bør) er selvstendig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 jon petter:eg er og rydder litt for e-verk og komune!Pris=275 for e-verk og 300 for komune(+mva)!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 takk for svar stein ! det ble 235 på meg så jeg får heller skrive timer m kamm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.