Guest Anonym Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Er det noen som har peiling på hvor populære Britains modelltraktorer og redskaper fra 70 tallet og fremover til år 2000 er? Er det å få tak i brukt,og hva er folk villige til å betale for slike traktorer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Er det noen som har peiling på hvor populære Britains modelltraktorer og redskaper fra 70 tallet og fremover til år 2000 er? Er det å få tak i brukt,og hva er folk villige til å betale for slike traktorer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MFgutn_1 Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 har du for salg, kjøper de jeg er på jakt etter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Tg: Kan du vurdere pris på traktormodellar og andre modellar om nokon gidder å sette saman noko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest runeav_1 Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Har noe av dette liggenes,men vet ikke hva slags stand det er i.Er det veldig interesant,så kan jeg lete en dag.Send mail,men den blir ikke besvart med en gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 har en rundt 100 traktorer fra Britains, siku og uh. Det meste av det jeg har er gammel britains fra 1960-1999. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.