Gå til innhold

Faktura fra regnskapskontoret


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en gård for 3,5 år siden. Har ikke vært selvstendig næringsdrivende før jeg begynte med gårdsdriften. For å føre regnskapet, spurte jeg bare et helt tilfeldig regnskapskontor om de ville føre regnskapet mitt, og det kunne de. Dette har fungert greit. Jeg leverer som avtalt, bilag 2 ganger årlig, og får faktura på jobben i etterkant. Jeg har alltid betalt fakturaene mine til rett tid. Det er ikke avtalt noen form for fastpris, så de tar seg betalt pr. time. Nå de siste dagene har jeg holdt på å samle sammen de siste årsoppgavene for 2014, og er klar for å kjøre for å levere permen med bilag, årsoppgaver, osv. Til min store forundring kom det nå faktura for denne jobben i postkassa. På en jobb som altså ikke er utført enda. Det står et bestemt antall timer på fakturaen. Jeg har aldri opplevd noe lignende tidligere. Finnes det noen andre bønder som har opplevd lignende, eller er dette "helt vanlig"? Hvordan bør jeg nå forholde meg til regnskapskontoret? Er det like greit å bare bytte regnskapskontor med en gang, uten å si noe om årsaken?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...