Guest Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Hei I forbindelse med sykdom vurderer eg å leie ut gården min bruket har god driftsbygning til ca 100-150 vinterfora sau store gode utmarksbeiter.10år gammelt stort bolighus 300kvm og ca 100 mål dyrket mark. Alt er i god stand nødvendig utstyr til drifta er der ogso. Så det eg lurer på er hvilken pris kan eg forvente å få om eg velger å leie ut? Salg er ikke aktuelt. Eg vil ikke bo på bruket ved evt utleie . Vil kunne tilby 10års kontrakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Hvor mange arbeidstimer pr år jobbet du da du drev det selv? Hvor stort ble overskuddet pr år? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Og her sitter vi og leter etter nettopp et slikt bruk :) Avhengig av avtaler om vedlikehold, leie av dyr og redskap og inntekter av slakt og produksjonstilskudd, og ikke minst beliggenheten til gården, tenker jeg at et sted mellom 15-18 000 vil være ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.