Gå til innhold

Miljøplan trinn 1


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Holder på med noen få sauer og har søkt tilskudd, men får ikke det før jeg har en miljøplan trinn 1..

 

Har kikket på dette men føler ikke dette er noe jeg kan følge opp. Har villsauer som går ute hele året og ingen fulldyrket og ingen gjødsling og ingen sprøytemidler..

 

Hvordan løyser dere andre dette her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Du skriver at du har noen vilsau som går ute hele året , men du gjødsler og sprøyter ikkje og du har ikkje noko dyrka mark. Hvor mange sauer sender du til slakt i året? Og hvor stor omseting har du på dei i året? i tillegg til miljøplan så må du og ha en årlig omsetting på 30000 kr om ikkje eg tar feil på summen ,var for noen år siden på 50000kr men ble senket ned litt . Men eg bare lurer litt på med en slik drift som er (uten og vere frekk alså) etter det du skriver her helt på hobbybasis hvorfor vil du da søke tilskudd til en hobby?? Er helt kurant at folk kan ha noen sauer eller eit par geit til å stelle lanskapet rundt seg litt men så lenge det er en hobby som ikkje gir verdier tilbake til samfunnet så ser eg ikkje vitsen med å kreve tilskudd for ein fritidsaktivitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...