Jump to content

john deere laster

Guest

Recommended Posts

Guest Anonym
Har JD 583 laster på JD 6230 Premium. Hadde TRIMA 3,20 før på MF 4335. Har ingenting å klage på på JD lasteren. Fin parallelløft, fint design til JD traktor. Har 110 liter pumpe og arbeid me lasteren går som ein leik. Virkar og som lakken er sterk og god.

• 6 months later...
jd lastere av nyeste modell er heilt greie lastere, men hvis man f.eks kjøper en 30 serie premiumutgave, så ville jeg gått for en jd grønn ålø laster. mye bedre ergonomi på lastern, bedre useende, lettere å vedlikeholde osv.osv. men den koster ca ti tusen mer, men jeg mener det er verdt det.

vet om en som kjøpte en 6630 med john deere laster nå. den har elektrisk paralellføring. når han har lasteren laft slik at sylinderene er helt inne, gjør lasteren et hopp på 10-15 cm. dette er ikkje tilfelle på de med hydraulisk paralellføring.

• 2 weeks later...
Guest K.Langseth_1

John Deere lasterene er rett og slett stygge, sammenlignet med Ålø sine modeller. Spesielt nå som man få Ålø laster med fargetilpasning.

JD lasteren har fullt av rør og slanger på armer og travers. Ålø har skjult dette, som gjør at den får et \&quot\;clean look\&quot\;. Kapasitet og geomitri er mye bedre på Ålø. Han som solgte meg 7530,en anbefalte faktisk Ålø, isteden for orginallasteren! Både pga utseende og prestasjoner. Og prisforskjellen var mindre enn 10,000,-

Guest Anonym
Har en JD 6330 Premium traktor med JD 633 laster. Den passer meget bra til traktoren på alle måter (også mht. design) og har mange finesser og funksjoner jeg setter pris på i alle fall !!(spesielt dempersystemet og betjening/joystick)

• 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...