Gå til innhold

Årets priser på rundballefolie


Gjest

Anbefalte innlegg

Ringte en kar fra AK før helga,:

750mm Rani kr 535 ink miljø, eks mva, fra første pall,

3000 m nett kr 1300 eks mva

Har ikke fått flere priser enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen var ved kjøp av hele paller, fra første pall. Fritt levert på gården. Sa at jeg trengte ca 100 ruller folie(5 paller), da mente han det gikk ann å få litt rabatt.

Skal undersøke pris på flere plasser i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbud fra noen, men i år er det FK som kom best ut her i området. Fra første pall Kr 520,- inkl miljø + mva og bestillingen må være inne før 1 mars. Det er Trio wrap dei har, så det blir bestilling hos FK i år. Prisene har gått litt ned siden i fjor ser det ut som.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet vilken folie som er best? Kjører kombipresse med satelitter, og har prøvd flere typer folie, noen går tom omtrent samtidig, mens andre går tom svært ujevnt. Husker aldri fra år til år hvilken som er best.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mc. Hvilken Fk avd hører du til under? Jeg brukte trio wrap i fjor og synes den funket greit. Så jeg satser nok og på den.

Får ringe og høre om jeg får samme pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maxxum_1

hei. fikk tlf fra fk idag, fikk tilbud på 507,-inkl miljø +mva ved 12 paller.

rondotex nett 3000m 1800,-+mva.

men skal undersøke pris på silotite siden jeg brukte den i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6330: Jeg fekk tilbud fra FK Fagernes. (Valdres) Kan vel hende at ein kan presse prisen enda litt lenger ned ved kjøp av mange paller med folie. Brukte litt trio wrap i fjor og den fungerte bra. Brukte mest silotite i fjor da jeg fekk best pris på denne. Veldig lite problemer med denne folien fra silotite. Har ikke fått pris på silotite nå i år, men den er vel rett rundt hjørnet tenker jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har begynnt å få noen pristilbud.

Tommen Gram billigst,505kr inkl.miljø.

Ved kjøp av ca 250 ruller.

Nett 3600m 1698kr inkl.miljø.

Ved kjøp av 20 stk.

Levert på gården.

Venter på fk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk i dag meir priser på folie.

Silotite: 520,- inkl miljø.

Rani: 525,- inkl miljø.

Har bestilt silotite, da dei som selger dette ligger 5 min. fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maxxum_1

Rani fra ak:inkl milj&amp\;Atilde\;&amp\;cedil\;, 509 +MVA (gjelder ca 350 ruller)

bg embalasje: 420+MVA (usikker p&amp\;Atilde\;&amp\;yen\; milj&amp\;Atilde\;&amp\;cedil\;avg)

venter fortsatt pris p&amp\;Atilde\;&amp\;yen\; silotite, men den har ligget 15-20,- billigere enn Rani.s&amp\;Atilde\;&amp\;yen\; blir spennende &amp\;Atilde\;&amp\;yen\; se.

 

sjekk ut denne linken:

 

http://www.bg-as.no/BGEmbalasje/news/new-on-the-market

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
475 hos lokal fk (inkl milj&amp\;Atilde\;&amp\;cedil\;) ved kj&amp\;Atilde\;&amp\;cedil\;p av 300 ruller. 1250 for 3000m rondotex. nesten 100kr rullen billigere enn rani her. s&amp\;Atilde\;&amp\;yen\; det blir nok fk i &amp\;Atilde\;&amp\;yen\;r. men merker meg at fk har bare 15 ruller pr pall i &amp\;Atilde\;&amp\;yen\;r.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei..

Ja blei FK p&amp\;Atilde\;&amp\;yen\; meg i &amp\;Atilde\;&amp\;yen\;r ogs&amp\;Atilde\;&amp\;yen\;.

Billigst plast og nett,og forfall 15.10.10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Pris i Vestfold FK 490.- og betaling nå i vår. Hvor i landet er det dere holder til jd6420s og uni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...