Gå til innhold

CLAAS ROLLANT 455/454/UNIWRAP


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Hei valtravalmet. Ja,trykket er sjekket,og er i orden på traktoren,hadde ikke problemer med min forrige Claas presse. Har hørt om denne forsterkeren. jeg mener forhandler må koste denne,da jeg kjøpte presse klar for ls. Og der har saken stått i 2mnd..trur jeg snart må snakke med store bokstaver..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraValmet_1
Forsterkeren koster et par tusen kroner, så krev at forhandleren monterer en slik. Det er vel i deres interesse at du blir fornøyd.. ? Hvis det viser seg at pressa virker 100% så er du ihvertfall kvitt et problem. Hvem som skal betale for den blir da bare en bagatell.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Hallo! Nå er LS forsterkeren montert på pressa,og alt går som en drøm... Ellers får jeg stadig gode tilbakemeldinger i fra kundene mine,dem har aldri hatt så bra baller som etter 455'n! Pressekapasiteten er også veldig bra. Alt i alt er jeg veldig fornøyd,blir spennende og se hvordan levetid og holdbarhet er!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Anonym
Hvordan er erfaringene med pressa nå? Denne strengen begynner å bli noen år så det må vell være noen som kan si noe driftssikkerhet osv!? Vurderer denne da arealene begynner å bli for stor for bio'n.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har pressa snaut 20000 baller med 455,har nå min 455 nr.2. Veldig fornøyd med kapasitet og ballekvalitet. Noen havari har det vært,valser aksler osv. Trolig har jeg kjørt litt for harde baller.. Er jo 3 års garanti på den nye,så har trua jeg..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Anonym

Kjøpt orkel hiq æ. Bare å koble på plugge i ls å kjør. Har ikke vært nå problem. Kjempeservice fra orkel hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...