Gå til innhold

Lessevogn med rundballe pickup / innmater


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

Har ei trumag 24m3 lessevogn men er ikkje fonøygd med innmatarsystemet. Er veldig fornøygd med vogna ellers sidan den er lavbygd. Har tanker om å tilpassa ein pickup og innmatar frå fks Bio presse dersom eg får tak i noko til overkommeleg pris.Dette for å rotor innmatar, noko som ikkje er normalt for små vogner.

Pickup systemet på vogna er bolta på vogna idag så det er 4 skruer + så er heile innmatarsystemet nede.

Orginalt har vogna:

24 knivar

Knekk på drag

HMV avlessar

 

1. Er det nokon som har prøvd lignande??

2. Vil ein innmater frå ballepresse kunne mate vogna full??

 

Mottar gjerne råd og tips..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hellestveit_1

Hei,

Har ei trumag 24m3 lessevogn men er ikkje fonøygd med innmatarsystemet. Er veldig fornøygd med vogna ellers sidan den er lavbygd. Har tanker om å tilpassa ein pickup og innmatar frå fks Bio presse dersom eg får tak i noko til overkommeleg pris.Dette for å rotor innmatar, noko som ikkje er normalt for små vogner.

Pickup systemet på vogna er bolta på vogna idag så det er 4 skruer + så er heile innmatarsystemet nede.

Orginalt har vogna:

24 knivar

Knekk på drag

HMV avlessar

 

1. Er det nokon som har prøvd lignande??

2. Vil ein innmater frå ballepresse kunne mate vogna full??

 

Mottar gjerne råd og tips..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

har ein nabo som har plukka av pu m stjernerotor frå ei kverneland lessevogn (taarup)

han gjekk over til snitting og bygde dermed om vogna til bonnbeltevogn lessevogna hadde ca30 kubikks kasse så o var passe stor som lessvogn

delene ligger sikkert i låven enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Anonym

Tenker akkurat samme tanken selv, har også trumag vogn med hmv avlesser. fryktelig dårlig og spinkel pickup, kutter heller nesten ikke.

Men burde absolutt la seg gjøre, jeg tenkte mest på feraboli sprinter sin pickup jeg da. siden denne er utrolig solid og grovbygd, samt god kutting.

 

Vist du foretar deg en ombygging ville det vært veldig intressant å høre hvordan du gjorde det og hvilke løsninger du brukte, og kanskje noen bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Erling,

Gjorde ein ombygging med Vicon RF135 opticut pickup. Laga nye innfestninger og fekk tilpassinga svært godt til og hadde svært god tru på prosjektet. Men nei, då eg tok vogna i bruk fekk eg problemer med at det plugga seg i inngangen til vogna. Det virka som om rotoren ikkje klarte å presse graset inn i vogna, og når ein tenkjer på ei runballepresse så går ballen rundt og &quot\;drar&quot\; graset med seg. Sidan eg var starta slåtten og ikkje hadde tid til så mykje feilsøking skifta eg tilbake til orginal pick-up. Då eg gjorde ombygginga hadde eg tanke for evt. mislykka prosjekt så eg laga fester som var skrudd i Vicon pick-up'en slik at eg hadde mulighet til å gå tilbake til normalen. Eg kan sende deg bilder om du sender meg ein mail på post@hellestveit.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...