Gå til innhold

Sentralsmøring Claas Uniwrap


Gjest

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg ei 2006 mod Uniwrap til årets sesong. Har nå kjørt ca 400 baller, men synes nivået på fettbeholderen til sentralsmøringen synker bekymringsfult lite. Kan noen gi meg et hint om hvor mye fett som skal gå med? Har justert på mengdeskruen og det ser ut som stempelet blir trykket inn som det skal.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har kjøpt meg ei 2006 mod Uniwrap til årets sesong. Har nå kjørt ca 400 baller, men synes nivået på fettbeholderen til sentralsmøringen synker bekymringsfult lite. Kan noen gi meg et hint om hvor mye fett som skal gå med? Har justert på mengdeskruen og det ser ut som stempelet blir trykket inn som det skal.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Kan vel se at nivået har sunket om jeg legger godvilja til. Har tatt av slangen ut fra pumpa, men det er jo ikke store skvetten som skal komme fra et par test stenginger av luka. Jeg blei liksom ikke helt klok på det, men det er nok trolig grunnløs bekymring.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har nå vært ute å titta en ekstra gang, og det kan nok se ut som det er noe lavere nivå enn jeg trodde. Jeg vil fortsatt anta at beholderen vil vare minst 2000 baller med det forbruket som er nå. Den er justert til maks forbruk etter instruksjonsboka.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...