Gå til innhold

vinter 2010/11.


Gjest

Anbefalte innlegg

lurer på ka eg skal ta betalt i vinter 2010/11 for brøyting av innkjørsler? tenkte feks. 1000,- i beredskap + 150 per gong eg må ut... eller er det lurest å kjøre på fastpris? vinteren i år har endret seg det kom mer snø en forrige (ca 1m til sammen da det snødde uten stopp et par dager), vist det er samme neste år (2010/11) kan det vel være lurt å kjøre beredskap+gong? er beredskaps prisen for lav/høy? takker på forhånd for svar.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på ka eg skal ta betalt i vinter 2010/11 for brøyting av innkjørsler? tenkte feks. 1000,- i beredskap + 150 per gong eg må ut... eller er det lurest å kjøre på fastpris? vinteren i år har endret seg det kom mer snø en forrige (ca 1m til sammen da det snødde uten stopp et par dager), vist det er samme neste år (2010/11) kan det vel være lurt å kjøre beredskap+gong? er beredskaps prisen for lav/høy? takker på forhånd for svar.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Eg baler med å brøyte på fritida mi,so på kontrakten med kundane so står da at eg brøyter kun på kveldstid og når eg har tid..

 

Og da er alle enige med.. So defor tar eg ikkje beredskaps pris...

 

Eg kjøre fastpris pr gong 200kr +mva...

 

So du bør minimum ha 200kr+ mva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker på sikkerhet i tilfelle det blir lite snø, jeg må invistere i fres er ikke så kjekt visst eg ikke får betalt ned den. tenkte på en fastpris, der(si at jeg tar 200,-) at eg kunne lagt inn 5-6 turer på 1000,- i fastpris... eller at eg kunne satt en fastpris på 2000 og 10-11 turer?... etter dei turene er brukt opp så kunne eg kjørt for 150,- el 200,- per gong? takker så mye for svar, er til stor hjelp. :) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Brøyter for noen naboer og tar 1000 kr i minimumspris for vinteren. Tar timesbetalt kr 550 + mva pr time. Er ikke noe problem her jeg bor (indre østland), normalt betaler de mellom 2500 og 3000 kr for vinteren. Har fast jobb ved siden av, så de er inneforstått med at jeg brøyter morgen og/eller kveld. Akkuratt her er det vanskelig å få noen til å brøyte, er langt mellom de som har traktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...