Gå til innhold

Erfaring med Nokka 2251 snøfreser


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som har erfaring med denne snøfreseren?

 

Den gamle fresen har sunget på siste verset i flere år nå og jeg trenger en ny gårdsfres++

 

Eventuelt, hva annet får man for 30-40k som er brukbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er det noen som har erfaring med denne snøfreseren?

 

Den gamle fresen har sunget på siste verset i flere år nå og jeg trenger en ny gårdsfres++

 

Eventuelt, hva annet får man for 30-40k som er brukbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest stigo_1
Kjøpte ny i 2007 som ikke holdt. fikk reklamert, og ny fres til gårds og lovnad fra felleskjøpet at den nye 2251 var forsterket og bedre enn forgjengeren. Stålkvalitet som sku være forbedra. Kjørte litt med den nye i 2009 og nå i 2010 er problemet det samme bakveggen kommer ut og bakerste lagerskål knekker. Har ca 2km veg som ryddes og i år har det vert brøytet 2 ganger med resultat i at skål nr 2 er gåen..så no e vi i dialog med Fk om heving av kjøp. Og dette med en JD 5100 på 100hk og aksling som ikke er forlang.. så jeg anbefaler på det sterkeste et annet merke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - her var det en trådnekrofil som fant et gammelt lik :)

 

Fikk aldri kjøpt meg noen Nokka, gikk inn i finanskrisekoma istedet og er glad for det. Har etterhvert skjønt at Nokka snøfresere kanskje ikke er veien å gå.

 

Går og lurer på Tokvam 225hs eller 232hsa/Dalen 2004/Globus GSF 2300-11 nå.

 

Noen sysnpunkter på disse - gammelfresen synger fortsatt på siste verset, men det går heldigvis mot vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til allo:

 

Orkel er heller ikke noe dårlig forslag. Tør man spørre hva du måtte ut med for en slik en, og evt hva slags ekstrautstyr som var med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje_1

Jeg lurte på det samme som deg og i våres (09) og valget falt på Tokvam 232 HSA. Det var det lureste jeg har gjort, jeg snakket med folk som bodde på steder det fort kan komme 1 m over natta og de sa enstemming at det eneste som var brukbart var Tokvam. Jeg får ikke fullrost denne fresen.

Kjøp Tokvam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...