Gå til innhold

Kjetting til Deutz-Fahr 106


Gjest

Anbefalte innlegg

Funderte på å kjøpe kjetting til traktoren, da det ligg nokon piggkjettingar tilsalgs på finn. Det ligg både til framme og bak, men eg lurde på kva folket vil anbefale, det blir berre ein av dei.

 

Traktoren er som sagt ein 106, med 540/65-24 framme og 600/65-38 bak. Om vinteren blir den brukt til brøyting på garden, og ein og annan tur etter vegen. Kan hende eg finn på å ta ein tur uti snøen for å køyre tømmer, og da blir det noko spinning, men ein kjem seg fram. Har til no klard oss 2 vintrar utan kjettingar, og har eigentleg vore fornøgd med det. Det ser trangt ut å ha kjettingar på bak, sjøl om eg veit at det er det beste. Lurer og på om eg eigentleg har behov for det. Har som sagt klard oss utan noko no, og tenkte derfor at kjettingar kun framme vil vere nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig konstruktivt, HST!

Kjører du på offentlig veg med traktor med landbruksdekk på vinteren plikter du å ha minst 3 kjettinger med deg i traktoren. Hvis føret tilsier det skal kjettingene være på hjulene. 2 bak og minst én på styrende aksling. De samme reglene gjelder for henger.

Jeg bruker 5,7mm easy on med u-brodd fra Lilleseth som jeg er veldig fornøyd med. Jeg legger dem på når det er blitt snøsåle på veien og får minimal asfaltslitasje.

Disse flyter godt på dekket, er enkle å ta av/på og sitter som støpt på vei eller i snøen.

Tri2 dekk som er seipet og pigget er kanskje bedre, men investeringen svarer seg ikke for deg med ditt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...