Gjest Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hei. Vurderer å gå til anskaffelse av ein trinnløs jd . Ligg ein på finn i kr.sand, men syns den kanskje har gått litt langt. Noen meninger, svakheter? Finnkode: 47411812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henke_1 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 I de fleste land bortsett fra Norge er dette ansett som en traktor med et fortsatt stort potensiale. Tror det er godt mulig å ha traktor lenge, men synes ikke prisen var så vanvittig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navara_1 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Super traktor, men tror du kan prute en del på den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Grei traktor, men ville vært skikkelig skeptisk til å kjøpe AP. Finnes det en eneste JD som ikke har byttet AP kassa? Noen kanskje, men når du passerer 4-5000 timer så er sjansen STOR for at havari er nært forestående!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navara_1 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Problemene med AP var på de første modellene. Ingen fare på 6030- serien, og jeg vil på det sterkeste anbefale AP-kasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hagagard_1 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Ja bør vere ein del å prute på den. Den ser jo veldi bra ut, eineste smale framhjul, sku vert 650 bak og 520 framme. Var vel 20 serien som hadde problem med girkasse og toppakning? Men kor lenge kan ei ap kasse holde med normal køyring? Nokon som har mange tima og tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Sjekk om det er borret opp større hull i bakstussen på den. Hullet i skvulpeplata har vel ca 10 mm orginalt. Det borres opp til 30 mm der hvor det er kaldt. Dette for at oljen lettere skal renne tilbake til pumpa. Sjekk med f.eks FK Tynset. De er godt kjent med problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 mange 30-serie m AP-havari. kjøp JD med vanlig girkasse! har ihvertfall aldri turt å kjøpe trinnlaus JD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hagagard_1 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Lyt vel dra bak køyrespaken for at den skal holde igjenn på gir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Ja for å holde igjen på gir og for å brenne girkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hagagard_1 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 HansA. Kors tenke du på med lat? Er det stor forskjel på 6430 AP og 6125R AP ? prøvde ein 6125R AP ifjor, og den var ikkje lat, ihvertfall ikkje iforhold til valtra N122 direct som eg har kjørt ein del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Helt enig med deg ang bruk Hans A., å dra kjørespaken for fort tilbake kan for å sette det på spissen sammenlignes med å gire rett ned i første gir mens man kjører i 100 km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hagagard_1 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Då ser da ut som da vert handel :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar