Gå til innhold

Dobbeltvirkende hydraulikk BM 320 Buster


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

 

Trenger dobbeltvirkende hydraulikkuttak på min BM Volvo 320. Noen som vet om det er noe original-ombygging man får til disse, eller får man legge det opp selv med egen sentral?

 

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei nei får å få dobbeltvirkende hydraulikk(sentral) til feks hydraulisk

toppstagg så må du kjøpe en dobbeltvirkende ventil f.eks sjå økonomideler. Kan tegne en skisse til deg og sende deg på e- post vist du sender en henvendelse på denne e-postadressen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Takk for svar. Jeg vet hvordan dette fungerer og hvordan jeg skal koble det opp. Det jeg lurer på er om det finnes noe originalt å sette på (Terra Trol hydraulikk). Har funnet ut at man fikk dette som ekstrautstyr, men det er jo en stund siden 1961, så dette er svært sjeldent og finner man noe nå så er det dyrt. Har derfor bestemt meg for å legge det opp selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 6 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...