Gå til innhold

Beste traktor produsert etter 2000


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det dårlig kvalitet på nyere traktorer? Er det mer som kan gå galt? Trenger vi alle dippeduttene som forårsaker kostbare reperasjoner? Hvae rfolks mening/erfaring med traktorer produsert etter 2000 og frem til nå? Hvilken modell/merke står minst på verksted?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stephan_1
Alle traktorer ryker, uansett merke ... Men jeg holder en knapp på Valtra 6x50 serien, T1x0 serien og Fendt 700 serien muligens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Valtra er nok dei som har klart å produsere dei mest holdbare traktorane i vårt årtusen. Valtra tok med seg 6*50-serien inn frå 90-talet, mogligens den beste traktoren i vårt århundre, og fortsatte å lage gode og holdbare traktorar med lite feil, få duppedittar som til stadighet ryk. Framleis heldt dei på bra design, god ergonomi og gode bruksegenskapar med slitesterke delar. Sjølv om dei i dag også produserer modellar med duppedittar, som elektromagnetventilar og sensorar alle vegar, har dei vorte betre sidan slike vært tatt i bruk i traktorar, og det gjeld nok for andre merker også. Vår forrige 6550 gjekk 7000t+ i vårt eige utan problemer, og går framleis jamnt i nabokommunen. N101'en vi har no rundar snart 5500t, den og utan særlege problem. Bruken av slitesterkt metall og holdbare delar har gjort desse til nokre av dei mest driftsikre traktorane av nyare tid.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Dette er min erfaring også. Har kjørt en Belarus 952.3 i 8 år uten tull av noe slag. Ingen ting som har skjedd som jeg ikke har fikset hjemme sjøl. Har nå en 1221.3. Den er forholdsvis ny, men jeg er strålende fornøyd med den, samme hva forståsegpåerne mener. Men for all del, jeg mener ikke det er bedre enn noe annet, men mye bedre enn mange skal ha det til. Man ofrer noe på komfort, mye på elektronikk, og veldig mye på gjeld. Det sies at det største problemet med Belarus er hva naboen mener.... Kanskje er det litt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...