Gå til innhold

1981 Ford 7700 Bak armer siger??


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

kjøpte får ei tid tilbake en 1981 Ford 7700 dualpower, er i utgangspunktet superfornøyd med traktoren, stor ogsterk, sitter trima 1620 laster på den som løfter masse :)

MEN.........

Når jeg kjører opp løftearmene bak og jeg feks har vekta eller snøfresen på, så siger den til bunn på..... tja... 10 minutter, å jeg er nødt til og slå over en spak inni sånn at jeg kan bruke frontlastern, å hvis jeg feks brøyter og er nødt til og bruke frontlastern og løfter fresen til toppen, så rekker jeg ikke måke en gårdsplass før fresen har dalt til bunn, og det er ikke så heldig bestandig!! og når jeg kun bruker fresen bak, så daler frontlastern, så den siger på alt som er av hydraulikk, virker som den ikke holder trykket, at det siger i mellom feks en plass eller flere i sentralen, setter jeg traktoren fra meg med alt på topp, så går det 10 min så har løftearmene bak dalt ned, og frontlaster bruker endel lengre tid, men daler godt den også, finnes ikke tegn til noe som helst tegn til lekkasjer utvedig på traktoren, på sylindere eller noe!!

Noen som har noen formening om dette, lastern løfter vel 1500kg eller noe og bak løfter den fin 1000 kg (har ikke prøvd mer)

håper noen vet noe om dette!!

Mvh Morten Garvåg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...