Gå til innhold

Noen som har bruke 14.9x24 dekk?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel IH B-2275 traktorgraver som jeg bruker til småting rundt hjemme. Den går omtrent aldri på veg, og sliter i praksis ikke dekk. Dekkene som står på nå er sikkert 40 år gamle og det er masse mønster igjen, men de har begynt å bli meget råtne i dekksidene. Her om dagen revnet dekksiden på det ene. Jeg har tatt det av og forsøkt å legge et stort innlegg, men det holder ikke. Trådene i dekksiden har røket, så det buler ut når man fyller det. Selv om dette er et bakhjul på denne, så er det en ikke uvanlig fremhjulsdimensjon i dag etter hva jeg kan se.

 

Jeg lurer derfor på om det er noen som har eller vet om noen dekk i 14.9x24 som er brukandes til en fornuftig pris, jeg kan gjerne sette på noe som for andre er "nedslitt" bare det er nok mønster igjen til at kjettingene får tak. Jeg har ikke budsjett til å kjøpe nye. Jeg holder til å Larvik, men kjører gjerne en bit dersom jeg kan få tak i noe fornuftig. PS. Dersom noen har piggkjetting med pigg igjen på i denne dimensjonen, så kan jeg være interessert i det og. Jeg har kjettinger, men piggene er helt nedslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nadar_1

Jeg har en gammel IH B-2275 traktorgraver som jeg bruker til småting rundt hjemme. Den går omtrent aldri på veg, og sliter i praksis ikke dekk. Dekkene som står på nå er sikkert 40 år gamle og det er masse mønster igjen, men de har begynt å bli meget råtne i dekksidene. Her om dagen revnet dekksiden på det ene. Jeg har tatt det av og forsøkt å legge et stort innlegg, men det holder ikke. Trådene i dekksiden har røket, så det buler ut når man fyller det. Selv om dette er et bakhjul på denne, så er det en ikke uvanlig fremhjulsdimensjon i dag etter hva jeg kan se.

 

Jeg lurer derfor på om det er noen som har eller vet om noen dekk i 14.9x24 som er brukandes til en fornuftig pris, jeg kan gjerne sette på noe som for andre er \&quot\;nedslitt\&quot\; bare det er nok mønster igjen til at kjettingene får tak. Jeg har ikke budsjett til å kjøpe nye. Jeg holder til å Larvik, men kjører gjerne en bit dersom jeg kan få tak i noe fornuftig. PS. Dersom noen har piggkjetting med pigg igjen på i denne dimensjonen, så kan jeg være interessert i det og. Jeg har kjettinger, men piggene er helt nedslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...