Gå til innhold

Løfteproblemer på Case 5150


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, har problemer med løft av trepunkten innenfra på en -94 Case 5150. Ved bruk av knappene utvendig fungerer det greit. Ved forsøk på å bruke spaken innvendig skjer det ikke noe, klarer ikke å "vekke" spaken og lampen bare blinker. Har kontrollert knappene utvendig og de er ok med forriglingsfunksjon. Har tatt opp spaken, målt og gjort rent kontaktsett i denne. Har ingen spenning inn til spaken, kun kontakt til jord på begge ledninger inn.

har noen en ide? Lurer på om det kan være et rele jeg ikke finner?

Takker for alle tips, hilsen Nineball

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nineball_1

Hei, har problemer med løft av trepunkten innenfra på en -94 Case 5150. Ved bruk av knappene utvendig fungerer det greit. Ved forsøk på å bruke spaken innvendig skjer det ikke noe, klarer ikke å \&quot\;vekke\&quot\; spaken og lampen bare blinker. Har kontrollert knappene utvendig og de er ok med forriglingsfunksjon. Har tatt opp spaken, målt og gjort rent kontaktsett i denne. Har ingen spenning inn til spaken, kun kontakt til jord på begge ledninger inn.

har noen en ide? Lurer på om det kan være et rele jeg ikke finner?

Takker for alle tips, hilsen Nineball

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maxxum_1

hei. uten at jeg tør påsta ting, frykter jeg problemet ditt ligger i knappene bak på skjermen,at de mangler jording. prøv å åpne alle 4 og prøve med en \&quot\;jumpe\&quot\; ledning over til jord. mener at ledningen er brun. er som regel knappene som ryker først.å da kutter den ut spaken i hytta.

lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ameldal_1

Heisann!

Hadde noe det samme problemtet på en 5150 1996 modell for 3 år siden. Var en høst vi pløyde, og da skiftet vi bryteren inni hytta som man senker/heiser hydraulikken med. Men senere sluttet det å funke både innvendig eller utvendig. Jeg husker ikke eksakt hva som var feilen, men når du sier det maxxum, så kan det ha vært jordingen på de 2 bryterene bak på skjermene som du mener, men er usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...