Gå til innhold

Droningborg d3000


Gjest

Anbefalte innlegg

hei. har en droningbarg d3000 tresker med hytte og kutter fra 83!? problemer er da jeg skulle skifte olje på drivkransene i går så kom det 4 lager kuler ut samt mye "dreispon" med oljen, så spør jeg: hva må gjøres? er dette en vanskelig og tid krevende reprasjon? kostbart? treskeren går ikke mere en 170 mål i året
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
hei. har en droningbarg d3000 tresker med hytte og kutter fra 83!? problemer er da jeg skulle skifte olje på drivkransene i går så kom det 4 lager kuler ut samt mye \&quot\;dreispon\&quot\; med oljen, så spør jeg: hva må gjøres? er dette en vanskelig og tid krevende reprasjon? kostbart? treskeren går ikke mere en 170 mål i året
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
du er heldig- eller faktisk dyktig! som finner ut dette nå og ikke dagen før dagen-trur ikke du har noe anna valg en å gå til verksplukke det ifrahverandre til du finner ut noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Det er hogd endel dronningborg rundt omkring (burde egentlig vært hogd flere) så det er vel ganske enkelt å få tak i et komplett sluttdrev?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonym
hei. vil fortelle at jeg ble lykkelig eier av en droningborg d3000 dele tresker nå. men har begynnt og skjønne at: det som er i stykker på den ene er jo akkurat det som er i stykker på den andre, så nå sitter jeg der med dobbelt av alt, både det som er i orden og det som er galt. men fikk da hvertfall driv-verket jeg trenger+reimer og masse annet som er \&quot\;kjekt og ha\&quot\;
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...