Gå til innhold

pløying 600-1400 mål


Gjest

Anbefalte innlegg

hvilken plog og tresker er best på denne størrelsen, lurer på en væderstad rapid 400c til å så med og en slepharv på 6 meter og en væderstad rollex 640 med sloddeplanke... noen forslag? kan jeg regne med mange mål pr time på diverse ting?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mf_power_6480_1
hvilken plog og tresker er best på denne størrelsen, lurer på en væderstad rapid 400c til å så med og en slepharv på 6 meter og en væderstad rollex 640 med sloddeplanke... noen forslag? kan jeg regne med mange mål pr time på diverse ting?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wold_landbruk_1
er ikke meningen og kritisere, men. klarer du virkelig og invistere så brutalt av den størelsen bruk?? er det berekraftig???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Anonym

Rapid 4 meter: skal du kjøre på offentlig veg? Husk at du ikke har lov uten disp til denne bredden. Du sår greit 200 da på dagen med en Rapid 3m.

Må du pløye så mye da? Om du absolutt må pløye, vil jeg anbefale det som ikke egentlig er plog: Kverneland Ecomat: pløy på 12-14 cm med god kapasitet. Må du absolutt høstpløye, kan du til nød kjøre på 20 cm.

Tresker til 600: 1400 mål: er dramatisk forskjell på disse ytterlighetene. 10-12 fot , f eks Dominator 48 eller Shampo/MF på 10-12 fot er plenty (Kjørte 1100 da pr år med MF 19, 10 fot) Men 1400 mål krever noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...