Gå til innhold

Wee AGFK 140 Beitepussar


gmail_1

Anbefalte innlegg

Gjest Skjortebonden

Det er vel optimismen som styrer når en kjøper inn dette. Om det funker en stund er man heldig. Når du slår i fjell eller grov stein ryker knivene og får du fort ubalanse i rotor. Deretter ryker lagrene. Sikkert noen som får glede ut av disse produktene til privat bruk. God sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnast det slike maskiner som toler å slå i fjell utan at det går knivar då?

Og viss ein ikkje erstattar knivar som er borte får ein sjølvsagt ubalanse og øydelagde lager, men det vil tru er tilfelle uansett kven som har produsert apparatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest K 120

Arva ein kellfri beitepussar av svigerfar som eg har prøvd å ta livet av, så eg kan få meg ny. Har brukt den som stubbfres og jordfres, slått i fjell og stein, og har skifta kun et par knivar,så eg trur det blir samme sort neste gang og. Har hatt den i snart 7 år nå, og brukt den på ca 40 da kulturbeite pluss dyrka mark kvart år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at til og med Kellfri kan få til noko som fungerer. Har høyrt skrekkhistorier om sveisar som sprekk og lager som går første dagen, men det er tydlegvis ikkje alltid slik, då.

 

Eg tenkte faktisk at eg skulle bestille den frå P.Lindberg no i kveld, men då eg såg etter var det ikkje tilbod lenger. Og det var jo litt drit. Det mest irriterande med det var at eg faktisk leita etter ei datoavgrensing sist eg var innom og såg, men utan å finne noko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Eg kjøpte beitepusser av P. Lindberg i fjor, denne har berre sideforskyving, men alt som har vore nødvendig her, er ettertrekking av bolter, og skifte av reimer & hammere

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...