Gå til innhold

Kverneland TA 336


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har en Kverneland TA 336 slåmaskin som jeg er kjempefornøyd med bortsett fra at den "spytter" ut gras på venstre side noen ganger. Det virker som det skjer når det er mye fingras. Graset kommer ut bak tallerkenen til venstre og blir liggende mellom skårene slik at det blir vanskelig å få samlet det opp. Er det noen som kjenner til dette og vet hvordan jeg for ordnet det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Kverneland TA 336 slåmaskin som jeg er kjempefornøyd med bortsett fra at den \&quot\;spytter\&quot\; ut gras på venstre side noen ganger. Det virker som det skjer når det er mye fingras. Graset kommer ut bak tallerkenen til venstre og blir liggende mellom skårene slik at det blir vanskelig å få samlet det opp. Er det noen som kjenner til dette og vet hvordan jeg for ordnet det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer på min kuhn maskin også av og til. Fant ut at det skjer når \&quot\;plata\&quot\; over crimperen er stilt for lavt, så den ikke klarer å kvitte seg med alt graset den veien.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg prøve å stille den opp. Den står i den midterste stillingen nå, så jeg har litt å justere på. Tusen takk for tipset!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...