Gå til innhold

Kutting, Mchale F550


Gjest

Anbefalte innlegg

Kjøpte ei 2005 mod F550 før denne sesongen, og er ganske misnøgd med kuttinga av fòret. Eg har lest at denne type presse, med 23 knivar, i teorien skal kunne kutte graset til 65mm, mens eg opplever at fòret er 20-25 cm langt og faktisk ein del heile strå. Dette er fyrste gong eg brukar pickup-presse, og lurer på om nokon på forumet har tips om kva som er feil. Graset vert slått med ei Kverneland Taarup 2,5 m skiveslåmaskin, og eg presser i ca 5 km/t ved 540rpm. Eg sjekkar alltid at knivane er i oppreist stilling før pressing, og displayet indikerer at knivar er i inngrep. Kan knivane bli pressa tilbake etter kort tids pressing? Kan det vere at knivane ikkje er skarpe nok? Svar vert motteke med takk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ei 2005 mod F550 før denne sesongen, og er ganske misnøgd med kuttinga av fòret. Eg har lest at denne type presse, med 23 knivar, i teorien skal kunne kutte graset til 65mm, mens eg opplever at fòret er 20-25 cm langt og faktisk ein del heile strå. Dette er fyrste gong eg brukar pickup-presse, og lurer på om nokon på forumet har tips om kva som er feil. Graset vert slått med ei Kverneland Taarup 2,5 m skiveslåmaskin, og eg presser i ca 5 km/t ved 540rpm. Eg sjekkar alltid at knivane er i oppreist stilling før pressing, og displayet indikerer at knivar er i inngrep. Kan knivane bli pressa tilbake etter kort tids pressing? Kan det vere at knivane ikkje er skarpe nok? Svar vert motteke med takk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fusion presse 07 med same kuttesystemet som f550`en.sliper knivene ca kvar 300ball...kjempefornøyd med kuttinga...sjekk oletrykket på sylinderene til knivene!!!(plugg på høyre side)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei Fusion -06 mod. vi er heller ikke fornøyd med kuttinga. Er ei stang som bøyer seg i knivopphenget. Byttet den to ganger, leverandøren sier det er fordi vi kjører for stor streng og for sterk traktor,.?! Vi hadde ei -05 Fusion før, den kuttet mye bedre. Skal på fabrikken i vinter så vi må vel ta det med dem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fleire gode tips. Har no slipt knivane og skal prøve til igjen i helga. Når det gjeld oljetrykket på knivane trur eg ikkje det er relevant for årsmodellane før 2006. Knivane på mi presse vert halde oppe av ei spiralfjør. Hydraulikksylinderen til knivane er enkeltverknde, og blir etter mitt skjønn berre brukt til å senke knivane. Kan dette stemme? Eg lurer også på om eg presser med for lite trykk på kammeret, for eg tykkjer buntane er noko slappe i fisken etter dei er ferdig ensilert. Skal trykket kjørast heilt opp mot det raude feltet på manometeret?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhør deg litt med forhandleren angående trykk på kammeret - og da mener jeg hvor langt INN på det røde feltet de mener pressa kan tåle over tid. Har forresten McHale mekanisk låsing på kammeret, eller blir luka pressa opp etter hvert som trykket blir for høyt?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luka vert pressa opp etter kvart, slik som du seier. Ingen mekanisk låsing.

Så du meiner det er berre å skru opp trykket til godt inn på det raude feltet? Ja, det er nok det som det er løysinga. Reknar med at pressa tåler det... Byrjar på ny frisk i morgon, med fornya optimisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For graspressing i norske forhold har jeg aldri kjørt med noe annet enn maks pressetrykk. Det som skjer etter hvert som du presser gras inn til langt inne på det røde feltet på manometeret når du har hydraulisk låsing, og luka åpner seg er jo at ballen blir oval etter hvert. Men jeg anbefaler deg å kjøre på maks trykk, og gi deg litt inne på rødfeltet - men pass på at du får runde baller da. Det er vel og værre å \&quot\;tyne\&quot\; pressa når det er tørt enn når det er bløtt, tørre baller gir seg likevel litt mer enn knusktørre, selv om de er tyngre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...