Du er her

Anonyms bilde
Gjest
JF - FC 850

Ynskjer tips om førebuingar til årets sesong med "ny"innkjøpt FC850. Snittaren er 2005 modell.
Tips eg ynskjer er t.d. innstilling av knivar mot motstål, avstandar, metode osv. Kvessing av knivar. Smøring generelt, sjekk av spesielt utsette lager, kva ein bør ha "på lager" i slåtten( om noko?).
I det heile teke tips som kan vere verdt å sjekke ut for å kunne halde nyinnkjøpet i drift forhåpentlegvis feilfritt gjennom slåtten.

Kan og tenkje meg å kjøpe brukt låseanordning for krok, då denne var fjerna, og eg må ha den i bakkane her omkring.

Anonyms bilde
Anonym
Gjest
JF - FC 850

Ynskjer tips om førebuingar til årets sesong med \&quot\;ny\&quot\;innkjøpt FC850. Snittaren er 2005 modell.
Tips eg ynskjer er t.d. innstilling av knivar mot motstål, avstandar, metode osv. Kvessing av knivar. Smøring generelt, sjekk av spesielt utsette lager, kva ein bør ha \&quot\;på lager\&quot\; i slåtten( om noko?).
I det heile teke tips som kan vere verdt å sjekke ut for å kunne halde nyinnkjøpet i drift forhåpentlegvis feilfritt gjennom slåtten.

Kan og tenkje meg å kjøpe brukt låseanordning for krok, då denne var fjerna, og eg må ha den i bakkane her omkring.

Øyvind_1s bilde
Øyvind_1
Logget av
Innmeldt: 04.03.2011
Re: JF - FC 850

Prøver meg på denne..

Dagleg vedlikehold er fett i rotorlager og alle gule akslingar.
Den fremste er viktigast, spesielt om det er ein slepemaskin.
Kjeda må oljas, gjerne oftare ved lange dagar.

Før sesongen smøres heile maskinen, sjekk at alt fungerer. Og byt olje på girboksar om ikkje dette er gjort etter sist sesong.

Knivar:
Slip knivane først. Då vert eggen blank og lett å sjå.
Kikk så ned på rotoren og snurr denne, sjå om avstand mellom knivar og motstål er nokolunde lik på alle knivane.
Juster (flytt) rotor så avstanden vert så liten som mulig.
Maskinen går lettare og kuttar betre jo mindre avstand.

Juster så knivane enkeltvis om det trengs.
Rotoren reverseres når du sliper knivane. Hugs å byt retning etterpå!

Slitedeler som du bør ha med i traktoren er egentlig bare knivar.
Alt anna er ein større operasjon og byta. Men betyr lite om ein kniv er brekt, går fint å kjøre ut dagen om du ikkje får bytt med ei gong.

Lagera som går ytterst i pickupen er forbruksvare, då dei ikkje er smørbare. Same med dei som står på samleakslingen, den som har 3-4 kjedehjul på.
Gummihjulet som reverserer pickup og innføring treng litt forsiktighet.
Lamellane på bakerste aksling (der det store glatte stålhjulet står) er lett å kjøra varm, og likar ikkje kjedeolje :)

Anonyms bilde
Anonym
Gjest
Re: JF - FC 850

Også veldig viktig å sjekke at clutsjen i maskina ikkje er gått fast. Høyrt om store havari der denne har skjent seg fast.

Doffxs bilde
Doffx
Logget av
Innmeldt: 07.02.2016
Brytebolter

Min fc850 raper i revers . Kjedet klatrer over på det store tannhjulet for framre nedre innmatingsrull.

kjedehjulet er splitter nytt . Kjedet var nytt til førsteslåtten. Det gamle kjedehjulet fikk deformerte tenner a la haukenebb av denne rapinga i revers . Jeg mistenker at kjedet er feil, men det ligger veldig pent på hjulene. Og stramming er ok.

dessuten ryker bruddbolten i KrF-akslingen hele tiden. Det hevdes at det ikke skal være brytebolt der, men hva skal gi seg dersom belastningen blir for stor?