Gå til innhold

Bruksanvisning Serigstad Kombi 2000


Gjest

Anbefalte innlegg

Ein liten sauebonde i vest (eg, altså) har kjøpt seg slåmaskin og høypresse, men manglar brukarrettleinga til Serigstads slåmaskin. Har undersøkt med Serigstad, men dei har ikkje!

Nokon som kan hjelpe? Eg kan kopiere og sende i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Ein liten sauebonde i vest (eg, altså) har kjøpt seg slåmaskin og høypresse, men manglar brukarrettleinga til Serigstads slåmaskin. Har undersøkt med Serigstad, men dei har ikkje!

Nokon som kan hjelpe? Eg kan kopiere og sende i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
Eg har kjørt den på traktor på mindre enn 50 hk, det går fint. Du kan ikkje slå i 20 km i grov timoteieng da, men må gire ned, men trur ikkje du finn noko meir egna for små traktorar. Så slepp du at du får trehjulstraktor når du skal løfte maskina.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Tom H Moe

Heisann! Ser du har skrevet for en stund siden at du hadde bruksanvisning på til denne slåmaksina, har du den ennå? Har nettopp kjøpt meg ei slik slåmaskin men finner ingen plasser på nettet hvor man kan få tak i bruksanvisning til den....

 

Mvh

Tom H Moe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Kjøpte selv en SK 2000 Kombi i går, fikk med kombinert instruksjonsbok\reservedelsliste-sprengskisser\reklamehefte. 

Det frister lite å sende boken bort, men eg kan for eksempel ta bilder av sidene og sende på mail. Boken kan også besiktiges på Askøy eller i Lavik (Høyanger kommune) etter avtale.

Forøvrig oppgis effektbehovet til 37hk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serigstad

Hei, me på Serigstad fekk tilsendt link til denne diskusjonstråden frå ein oppmerksam og oppegåande kar.

Me har no laga ei fane på heimesida vår der me kan publisera materiale på utgåtte produkter, me har ikkje nokon digitalisert utgåve av Brukerveiledninga, men har foreløpig funne ei scanna versjon av gammal deleoversikt.

Klikk på linken ;

http://serigstad.no/no/produkter/utgatte-produkter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hei. Gammel tråd ser jeg, men prøver fordet. Har skaffet meg en gammel serigstad kombi 2000. Holder på å bytte noen lager i slåttebjelken. Men det var ingen kniver på når jeg kjøpte den er det noen her som har noen mål på knivene? L x b x tykkelse og diameter hull?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...