Gå til innhold

Nissan Navara 2000 2,5tdi


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Fergus6255_1

Hei hei. Har et problem med \&quot\;gardsbilen\&quot\; og tenkte det at her er det sikkert noen som kanskje har svar.

 

Jeg får ikke mer enn 2800rpm på motoren på den, da begynner den og lugge og ryke. Hva pokker kan dette være? Jeg har justert ventiler, skiftet dieselfilter, luftfilter, turboen plystrer som den skal gjøre og den drar helt normalt opp til 2800. Går kjempefint på tomgang og er ellers en god bil \;-)

Den bruker ikke olje (mer enn den skal). Har vært inne på tanken med feil ved dyser/dieselpumpe. Kan det være noe i det eller kan det være noe annet. Finner ingen morkne vakumslanger på den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fergus6255_1

Nei den har jeg ikke sjekket og aner vel ikke hvordan man gjør det heller. Regner med at det blir en tur på verkstedet, ville bare \&quot\;prøve lykken\&quot\; her inne. Håper jo på et svar som sier noe ala \&quot\;det er den blå ledningen som går fra der til der som er av, vanlig feil på Navara\&quot\; hehe.

 

Men takk for råd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Har et problem med "gardsbilen" og tenkte det at her er det sikkert noen som kanskje har svar.

 

Jeg får ikke mer enn 2800rpm på motoren på den, da begynner den og lugge og ryke. Hva pokker kan dette være? Jeg har justert ventiler, skiftet dieselfilter, luftfilter, turboen plystrer som den skal gjøre og den drar helt normalt opp til 2800. Går kjempefint på tomgang og er ellers en god bil ;-)

Den bruker ikke olje (mer enn den skal). Har vært inne på tanken med feil ved dyser/dieselpumpe. Kan det være noe i det eller kan det være noe annet. Finner ingen morkne vakumslanger på den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...