Gå til innhold

dieselpris 2009


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen her inne som har kjøpt diesel til gårdstanken i det siste?? begynner å lure på om tiden er inne for hamstring snart. Hva tror dere? vil vi få se en kraftig prisøkning i året som kommer? Eksempler på pris nå nylig?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som har kjøpt diesel til gårdstanken i det siste?? begynner å lure på om tiden er inne for hamstring snart. Hva tror dere? vil vi få se en kraftig prisøkning i året som kommer? Eksempler på pris nå nylig?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvar_1

Jaaa....

 

Prien her va ned mot 5,00,- literen..

He følgt med i det siste, og trur kanje det ikkje hadde vore så dumt å hamstra en del no.. fryktar att den kjem til å stige til vårs igjen..

 

5 kr literen e no en normal pris som det går ann å leve med..

 

Er det noken som har peiling på prisantydninga på rundballeplast i forhold til i fjor, no når oljeprisen dala? Hamstring her og??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
jeg kjøpte 10 000 l i går mot normalt 3000 betalte under 5 kr .det gjør vel ingenting å kjører på vinterdisel om sommeren? jeg trur ikke det blir billigere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne_1

Ulempen med vinterdiesel er jo at den gir en del mindre effekt og så er den jo veldig tørr (kan ordnes med å tilsette litt 2-taktsolje).

Bruker selv minst mulig vinterdisel.

Men en pris på 5 kr lokker jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Morten_H_1

Er det forskjellig pris om du fyller opp traktoren på en bensinstasjon iforhold til å bestille å få fylt opp tanken på garden?

 

Jeg betalte en pumpepris på 7.80kr pr l nå for noen uker siden for avgiftsfri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...